Suomalaiset korulempparini

Olen aina tykännyt käyttää koruja.
Lasten ollessa ihan pieniä, korut jostain syystä muutamaksi vuodeksi unohtui.
Mutta nyt korut on taas jokapäiväisessä käytössä!
Suurin osa koruistani ovat suomalaisia ihanuuksia.

Koru Suomalainen MOIMOI YO ZEN Uhana Design IKIKORU

Suurin osa vaatteistani on tummia ja usein ehkä vähän tylsiäkin.
Korut tuo kivaa lisää yksinkertaiseenkin asuun.
Yläkuvassa muutama suosikki omista koruistani!

Suomesta löytyy paljon ihania koruvalmistajia, yläkuvassa omia suosikkeja:
MOIMOIn DIAMANTE
YO ZEN ORIGAMI Dove Pendant
Uhana Designin Pisara -korvikset
IKIKORUn Jäävuori

Näiden lisäksi lähes päivittäisessä käytössä on
Reisun kangaspäällysteiset nappikorvikset.
Ja INXin mustat lasiset nappikorvikset.

Koru Suomalainen MOIMOI YO ZEN Uhana Design IKIKORU

Uusin koruhankintani on YO ZENin mattamusta ORIGAMI Dove Pendant.
YO ZENin koruista olen haaveillut jo pitkään ja kyyhkysriipus on kyllä ihan täydellinen!
Materiaalina kyyhkysriipuksessa on laserleikattu akryyli.

Yläkuvassa lisää Oululaisesta YO ZENista.
YO ZENilta on muuten lähiaikoina tulossa myös lastenvaatteita!
Kannattaa olla kuulolla, vaikka Facebookissa! ;)

Koru Suomalainen MOIMOI YO ZEN Uhana Design IKIKORU

Uhana Designin Pisara-korvikset on tosi suosittuja ja tuntuu että ne viedään käsistä,
kun niitä johonkin tulee myyntiin!

Omani olen ostanut MAMAsta Raumalta viime kesänä.
MAMA oli päivittänyt Facebookiin taas parisen viikkoa sitten, että olivat saaneet uuden erän korviksia. Käykää raumalaiset kurkkaamassa, onko jotain vielä jäljellä. ;)

Koru Suomalainen MOIMOI YO ZEN Uhana Design IKIKORU

Onko teillä suomalaisia koruja tai koruhaaveita?
Minä taidan seuraavaksi haaveilla Uhana mustista Timantti -korviksista!

- Pia

2 kommenttia

  1. Kiitos tästä! Olen etsinyt hyviä nappikorviksia ja nuo lasiset napit lähtivät tilaukseen :) Suomessa tehdään kyllä hyviä ja kauniita tuotteita. Olen herännyt siihen vasta viime aikoina. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kainoon olen myös ihastunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, nuo lasiset napit on minulla paljon käytössä. Hyvät arkikorvikset! :) Kyllä vain meillä suomessa on hienoja tuotteita!

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun