Vastauksia haasteisiin, vihdoin!

Sain jo aikoja sitten pari blogihaastetta!
Toinen Emmiltä And Something Daily -blogista ja toinen Hiekkalaatikon reunalta -blogin Lauralta.
Mä olen vähän hidas vastaamaan haasteisiin ja joskus huomaan myös
unohtaneeni kokonaan, pahoitteluni näistä! :(

Tässä Emmin kysymykset ja niihin vastaukseni!

1.Onko äitiys muuttanut sinua?
En mä tiedä, olenko minä niin kovinkaan muuttunut.
Menojalka toki vipattaa vähemmän kuin ennen ja viihdyn hyvin kotona.
Tietenkin äitiys on tuonut elämääni paljon, olen oppinut paljon ja maailma kenties vähän avartunut.
Mutta kai minä sama Pia olen kuin ennen lapsiakin. :)
Sanoisin siis ehkä, että mun elämä on muuttunut paljon, MINÄ en ehkä niinkään. ;)

2. Mikä on parasta puuhaa lasten kanssa?
Lastentapahtumat, pienet retket ja reissut!
Erityisesti kulkeminen Vanhassa Raumassa eri paikoissa ja nähtävyyksissä.
Kevät ja kesä parasta aikaa tosin tähän hommaan! ;)


3. Mitä kaipaat ajasta ennen lapsia?
No en kyllä keksi mitään.

4. Mitä teet työksesi?
Olen konttorirottana mieheni yrityksessä.
Tai no, yrittäjän muijan työnkuva on välillä vähän venyvä käsite. =D
Aloitin myös työn POMPdeLUX Shopping Advisorina ja tästä olenkin superinnoissani!


5. Onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä?
Tällä hetkellä tuntuu, että puoliksi täynnä!
Ensi vuosi tuo tullessaan paljon kivoja juttuja! :)

6. Elokuva jonka voisit katsoa aina vain uudestaan?
Häjyt.

7. Asia omasta lapsuudesta jonka haluat myös omien lapsien kokevan?
Kesäpäivät ja -retket mökillä.


8. Mikä on bloggamisessa parasta?
Blogipostauksista jäävät muistot on tallessa blogissa, niitä on hauskaa katsella myöhemmin!
Lukijoiden kommentit on ihan parasta ja ilahduttavat aina kovasti!

9. Asia jonka haluaisit oppia?
Valokuvaaminen!

10. Mikä on tällä hetkellä parasta elämässäsi?
En mä tiedä, mikä olisi ylivoimaisesti parasta just nyt.
Kaikki on tasaisen hyvin ja mikään ei paina!



Tässä Lauran 11 kysymystä:
joulukin meni jo, mutta vastaillaan silti. ;)

1. Miten teillä valmistaudutaan jouluun?
Siivoamalla.
Koristeltiin kotia ja leivottiin pipareita.
Kuunneltiin ja luettiin paljon joulusatuja!
Mauri Kunnaksen kuuntelusatuja on edelleen lainassa kirjastosta ja niitä iltaisin kuunnellaan,
jokohan ne pitäisi palauttaa. ;)

2. Tuleeko teille joulupukki?
Meillä kävi tosi kiva joulupukki tänä vuonna!


3. Paras joululaulu?
Joulupukin maa, Tonttu, Varpunen jouluaamuna...

4. Mitkä ovat teidän perheen jouluperinteet?
Nyt on jo monena vuonna ollut sama kaava.
Miehen siskon perhe on tullut meille jo ennen aattoa ja ovat olleet meillä joulunpyhien yli.
Aattona aamupäivä ollaan minun vanhempieni luona.
Siellä on vanhempani ja veljeni perheineen.
Joulupuuroa ja tiivis tunnelma, ihania musiikkiesityksiä.
Illaksi miehen perhe tulee meille.
Syödään ja avataan paketteja!

5. Millainen sisustaja olet?
Vähän laiska.
Tykkään kun kotona on kaunista, mutta olen vähän laiska esimerkiksi siivoamaan.
Siitä kodin kauneus usein vähän kärsii! ;)
En kaipaa jatkuvaa muutosta  sisustukseen,
joten sisustuksen pienesineet saavat usein olla samoilla paikoilla pitkäänkin.


6. Lempi sisustusesineesi/ huonekalusi?
Voisikohan meidän oman päiväpeiton laskea tähän?
Sitä rakastan ja se jaksaa ilahduttaa!


7. Millaiseksi kuvailisit tyylisi?
Pukeutumistyyli?
No en tiedä, "hukassa" olisi ehkä hyvä kuvaus.

8. Minkälaisista lastenvaatteista tykkäät eniten? Onko jokin tietty merkki suosikki?
Eniten tykkään hempeistä sävyistä, mutta kirkkaampiakin vaatteita meidän kaapeista löytyy.
PompDeLuxia meiltä varmaan löytyy perusvaatteista eniten, mutta tosi paljon myös muita merkkejä!
Kirjoitin keväällä postauksen Lempparit lastenvaatemerkit. ;)


9. Onko jokin esine mistä olet haaveillut pitkään, mutta et ole raaskinut hommata?
Ei juuri nyt tule mitään mieleen.
Aika hyvin toteuttelen noita haaveitani.
Tällä viikolla ostettiin vihdoin uusi imuri, siitä olinkin jo ehtinyt hetken haaveilla. =D

10. Mihin lähtisitte seuraavaksi lomamatkalle, jos kustannuksia ei tarvitsisi miettiä?
Kreikkaan, pikkusaarelle sukuloimaan!
Ei olla lasten kanssa missään kaukana käytykään vielä.

11. Jos saisit kolme toivomusta, mitä toivoisit?
Terveyttä, rakkautta ja energiaa tälle vuodelle!

- Pia

Ei kommentteja

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun