Matonkuteet

Eilen hain matonkuteet postista. Ja ihan väärän väristä. Olin tilaavinani harmaata, mutta se olikin ruskeaa. Hemmetin värikartat tietokoneella. Olis pitäny tajuta kysyä sähköpostilla, että onko kyseinen väri harmaata. Ensi kerralla tietää sitten. Tuo vaaleanpunainen on sentään sellaista kuin ajattelinkin.


Tosta ruskeesta oli tarkoitus siis virkata pyöreä matto. Meille ei vain oikein toi ruskea väri sovi mihinkään lattialle, niin taidan tehdä jotain muuta. Tabletin ja korin ehkä?? Ja ehkä olisi järkevämpääkin aloittaa jostain vähän helpommasta ja pienemmästä. Mä haaveissani vaa äkkiä virkkasin tosta noin hienon maton. Ei se sitte ollukaa ihan niin helppoa!

Ongelma on nyt siinä, et mä en ole ikinän osannut virkata. :) Eilen illalla kokeilin ja eihän siitä oikein mitään tullut. Ympyrää yritin virkata, mutta ei siitä suoraa tullut sitten millään. Aika monta kertaa aloitin alusta.. :) Valitsin varmasti juurikin oikean materiaalin HARJOITTELUUN. Todella jäykkää ja vaikeaa virkata tota paksua kudetta. Ehkä se on tekniikasta kiinni.

Mutta kyllä mä sen opin. Noista kuteista syntyy vielä jotakin, mä lupaan! :) Ja tän vuoden puolellaki vielä. ;)

- Pia

Ei kommentteja

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun