Uutta äidille, reppu ja TOMSit

Äitienpäivän kunniaksi vähän omia juttuja! ;)
Muutaman viikon takaisella Helsingin reissulla minulla oli hyvää aikaa shoppailla (liikaa) Helsingin keskustassa.
Superhyviä ja tarpeellisia juttuja löysin itselleni, tässä pari niistä!


Hyvästä ja hyvännäköisestä repusta olen haaveillut jo pitkään.
En ole reppua kuitenkaan mitenkään aktiivisesti etsinyt.
Mutta nyt se löysi minut.
Aivan ihana musta canvasreppu löytyi Granitista!
Reppu on hyvän kokoinen, sinne mahtuu juuri hyvin läppäri!
Tosi leveät olkaimet, joten painavampaakin lastia on varmasti hyvä kantaa.

Kesän ulkoiluissa ja retkillä reppu on varmasti ihan omiaan.
Sinne sujahtaa hyvin eväät ja viltti. ;)
TOMS kangaskenkiä olen ihastellut netistä moneen kertaan.
Minulla on vähän ongelmallinen (ja iso) jalka, joten en ikinä uskalla netistä kenkiä tilata.
Olipa hyvä, että sattui Aleksi13:sta silmääni ja pääsin vihdoin sovittamaan.
Omat kenkäni hain kylläkin miesten puolelta, loppui koot kesken naisten puolella. ;)
Mutta samapa tuo, ihan sama malli niissä on.
Mun kengät on kokoa 42 ja ihan soppelit.
Kengät on ollut nyt muutaman kerran käytössä ja on kyllä älyttömän hyvät jalassa!
Katsotaan miten kestävät kesän käytössä, mutta minulla on sellainen kutina,
että nämä ei ole viimeiset TOMSini. ;)

Ja tokihan TOMSeja löytyy kaikissa sateenkaaren väreissä.
Mulle nyt vaan tuo musta on mieluisa. =D Villiä, eikö.


TOMS tekee paljon hyväntekeväisyyttä!
Tunnetuin hyväntekeväisyyden muoto TOMSilla on varmaankin se, että he jakavat kenkiä niitä tarvitseville!
One for One lukee minunkin kenkieni pohjassa.
Mutta auttamisen muotoja on tämän lisäksi muitakin.
Lue ihmeessä lisää TÄÄLTÄ.

Ihanaista ja aurinkoista äitienpäivää kaikille! <3
- Pia


2 kommenttia

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun